thealily

Alla inlägg under december 2013

Av Thea Hommel - 31 december 2013 17:31

Hejsan! Är på väg hem från Götene med pappa Vi har varit hos farmor,min syster linn och marijna min faster! Vi åt först och sedan så tittade vi på Götene fyrverkerierna! Det var jättekul! Efter det så åt vi olieboll! Det är en holländsk nyårs tradition, min farmor är från Holland. :) Vi får se om vi åker någon mer stans ikväl! <3 hoppas ni har en bra nyårsafton!<3

Av Thea Hommel - 30 december 2013 23:41

Hej! Idag så var jag i Mariestad med bästa Olivia!<3Vi åt pizza och så shoppa vi! Jag köpte 2 saker;)

1.en vit stickad tröja,119:- (Lindex)

2.ett par vinröda stickade vantar 75:- (Lindex)

Av Thea Hommel - 29 december 2013 17:31

hej. igår så åkte jag ju till Carola som sagt. vi tittade på film och spela spel memory,fyrairad och wordfeud.Förut när jag kom hem så tittade jag på en film. sen när mamma och Julia kom hem så titta vi på en till film,haha. först hos Carola så tittade vi på"indiana jones och kristalldödskallens rike" . när jag kom hem så tittade jag på "känn ingen sorg för mig Göteborg" med julia och mamma så titta vi på en jättebra film som heter "tjenare kungen" . tre väldigt mer som jag kan tipsa om. <3 

Av Thea Hommel - 28 december 2013 12:18

Hej! Igår så var jag och bada med Rasmus och Sofia Vi hade jätteroligt!:) idag ska jag åka till carola snart! Vet inte riktigt vad vi ska göra men om det inte kommer något inlägg idag så kommer det imorgon när jag kommit hem<3 på måndag ska jag och olivia shoppa på mellandags rean!:) lääääääängtar!!! Saknar verkligen alla fina kompisar!<3 ha en bra helg så hörs vi :)

Hej

Av Thea Hommel - 27 december 2013 10:58

Hej! Kom inte ut något inlägg igår. Sofia kom igår på eftermiddagen Vi hade jättekul och nu harvi precis vaknat (hon hat sovit över här) och idag så ska vi åka och bada i Götene ska bli jättekul. Hoppas ni har haft världensbästa jul så hörs vi puss och kram!<3

Av Thea Hommel - 25 december 2013 11:49

Hej! Har precis målat naglarna. Jag målade med dem några av dem lacken som jag fick igår i julklapp!<3 snartbås kommer farmor och Linn så jag ska börja göra iordning mig:) Ha e bra juldag så ses vi:)

Av Thea Hommel - 25 december 2013 09:31

Hej! Av mormor och morfar så fick jag 500kr, en smink hutch,ett litet borst kit,en puder borste,4 par örhängen och ett långhalsband<3 tack så sjukt mycket!:)

Av Thea Hommel - 24 december 2013 17:03

Hej! Är på väg till mormor och Morfar, sitter och lyssnar på så mycket bättre skivan fick den idag!<3. Fick jätte många fina saker vi får se kanske kommer en video sen.<3:) Moste bara hinna redigera. Hejdå!<3 ha en bra kväll!<3

Presentation


Det här är jag

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards