thealily

Alla inlägg under januari 2014

Av Thea Hommel - 30 januari 2014 20:00

Hej! Kan inte riktigt fatta att det redan är fredag! Imorgon efter skolan så kommer Sofie och Stina och så sen på kvällen så gör vi iordning oss och sen drar vi på disco! Sen efter så ska dem sova över hos mig! Sen på lördag så ska jag på tjej kväll oss Olivia och sova över där! Sen på söndag ska jag sjunga i kyrkan och sedan gymma. Så fullt upp hela helgen men ska bli super kul!<3

Av Thea Hommel - 29 januari 2014 21:22

Hejsan! Idag så har jag fått några saker av min super snälla mamma! Tack så sjukt mycket!<3

1.Maybelline Dream satin liquid färg:nude 021

2.Maybelline fit me concealer färg:20

3.Isadora under cover face primer.

4.6 par örhängen!

5.ett jättefint kors halsband som jag ska ha på skoldiscot!<3

Tack och Hej leverpastej!<3
Ps.ska försöka göra ett inlägg om vad jag ha på mig och sånt på fredag!:)

Av Thea Hommel - 28 januari 2014 21:36

Hejsan! Jag var och shoppa lite till skoldiscot på fredag!<3


1.1 tröja från Lindex den kosta 125 kr :)

2.jag köpte två läppstift också från vivaladiva. Det rosa heter kharma i nummer 83. Det lila heter Bubble i nummer 98 , dem kosta 35 kr! För det var rea och 2 för 1 !<3

Hoppas ni haft en bra dag så höra Vi puss puss! <3

Av Thea Hommel - 27 januari 2014 19:27

Hej! Idag efter skolan så var jag med stina Vi tittade på kläder på datorn och så! För imorgon kanske vi ska åka och shoppa!<3 för på fredag är det disco på våran skola!

Av Thea Hommel - 26 januari 2014 15:52

Hej! i helgen har jag och Julia (min syster) spelat in när vi sjunger och hon spelar gitarr. om vi får till det bra så kanske det kommer ut något på Youtube!vi har även tagit bilder på varandra med min karma men datorn ville inte ladda ner dem till datorn så dem kommer upp när dem kommer. nu i eftermiddag så ska vi snart åka och gymma jag,Julia,mamma och pappa. skriver efter hur det gick och så! hoppas ni haft en super bra helg så hörs vi .

puss och hej leverpastej!  

Av Thea Hommel - 23 januari 2014 19:53

Hej! Idag i skolan hade vi eng,matte och tystläsning! Det var väldigt lugnt idag. Själv så mår jag bra, lite ont i armbågen ifrån igår på idrotten. Vi körde mattrygby och då så skulle jag ta bollen och så kom jag på tjock mattan och Ramla ner från den och slåg i armbågen!:/ sen jag kom gem från skolan så har jag tittat på Tv:n och sånt. Efter farmen ska jag gå upp och greja lite ned mitt rum. Hoppas ni haft en bra vecka hittills och får en bra helg <3

Av Thea Hommel - 20 januari 2014 20:07

Hej! Idag efter skolan så följde jag med Stina Hem,Vi va också med micaela och Moa! Vi åkte pulka efter en moppe Vi hade jättekul! <3. I skolan så skrev jag på berättelser om när jag åker till framtiden typ! Tänkte skriva lite mer om det någon annan gång!.:) tack och Hej leverpastej!


Av Thea Hommel - 19 januari 2014 10:54

                             Hej!


Tänkte göra lite bättre/roliga inlägg nu från datorn och lägga ut lite bilder och sånt. men undrar lite vad ni vill se/läsa för något.    Ni får gärna kolla in min ask och ge förslag på inlägg eller fråga mig frågor,kika mig frågor också.

Asknamn:theahommel998

Kiknamn:thealily

Instagram:theahommel

Hotmail:thea.hommel@hotmail.se

Skypenamn:theaduvet1

youtube:THEAHOMMEL(om inte det funkar så länkar jag när jag lagt upp en video)


Tänkte skriva lite fakta om mig! ni vet ju inte rickigt så mycket om mig en. så nu kör vi !  


    JAG GILLAR:       

  1. Turkos,rosa,lime grön,lila och neon färger
  2. sjunga,pingis,fotboll,handboll,dansa,gitarr
  3. MUSIK
  4. shoppa
  5. smink
  6. blogga
  7. bada
  8. sommar
  9. sola
  10. midsommar krans
  11. julafton
  12. Djur
  13. färger
  14. första dagen i skolan 
  15. skolavslutnigen
  16. Agnes
  17. MÅNGA ARTISTER
  18. zac efron
  19. min familj
  20. kompisar
  21. rida
  22. gillar mer saker men här har ni det jag gillar mest!  

                               



        Jag gillar inte:

  1. spöken
  2. skräckfilmer
  3. pyttipanna
  4. mörker
  5. MASKAR
  6. ORMAR
  7. visa insekter
  8. hajar
  9. "ok"
  10. clowner
  11. tystnad
  12. bränder 
  13. inbrott
  14. bråk
  15. när internet inte fungerar
  16. Är mer saker som jag inte gillar men här är några

   TYPISKT MIG

  1. Pratar mycket
  2. SKRATTAR mycket
  3. Går runt och sjunger
  4. klia upp myggbett...
  5. slår mig hela tiden
  6. klantig
  7. somna framför tv:n..
  8. spana in killar
  9. mobilberoende
  10. är mer saker,men här har ni några

         

Hoppas ni är nöjda med det här inlägget och att ni har en bra helg! KOMMER LITE RANDOM BILDER NU(bara för att jag längtar till vår)! Ha det så bra så hörs vi!<3 

                                        

Presentation


Det här är jag

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards